Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Cuma, Ekim 19, 2012

Haftasonu gezileri: Murano Burano Adalari

Venedik yakininda  iki ada. Cam sanatiyla unlu Murano Adasi ve dantelleriyle unlu Burano Adasi.
Pazar gunu ilk is bu iki adayi gormekti.
Murano icin 2 nolu vaporettodan San Marco meydaninda indik ve S. Zaccaria duragindan 4.2 vapuruna binerek Murano Colonna'da indik.  Cam isciliginin merkezi bu sevimli adada  renkli camlarla yapilan yaratici sanatsal calismalari gorup  sehri dolastik; bu arada bir durak ilerledik .  



Bu yuzugu almadim, alsa miydim acaba?

Burano
Murano Fero'dan 12 numarali vapurla Burano ya gectik. Bu yol epey surdu, keske bunu yapmayip geri donseydik diyorduk ki rengarenk evleri ve sirin sokaklari gorunce iyi ki gelmisiz dedik. Hatta ben gezmeye fazla kaptirdim kendimi, planladigimiz Venedik'e donus vapurunu kacirdik, Ozan soylenirken onu durakta biraktim ve  sehre geri donup bir sonraki vapura kadar gezime devam ettim.:)


Danteller ve rengarenk evlerle Burano cok sevimliydi.


                                                                Rengarenk evler ne harika

Biz burada ogle yemegi yedik ama tavsiye edilen 's' seklinde esse adi verilen kurabiyelerini gormedik, duymadik, bilmiyorduk.Al Vecio Pape imis restoranin adi.  Keske orada yeseymisiz.
Neyse bir dahakine kismetse. Venedik taraflarina tekrar yolumun dusecegini cok derinden hissediyorum.:)

4 yorum: