Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Çarşamba, Aralık 07, 2011

Le Père Fouettard'da brunch

Pazar gunu arkadasim Zeynep'in   Alliance Française'den  sinif  arkadaslariyla bruncha gittik. Hafta ici kurs cikisi aksam yemegine gidiyoruz persembeleri, bu dafa da brunch ayarlamislar. Burada hic gitmemistim, degisik bir deneyim daha yasamis oldum.


4 farkli brunch menusu var. Ingiliz, Isvec, Fransiz ve Vejeteryan. Yaninda sinirsiz sicak ve bir soguk icecek menuye dahil.

Ingiliz menude yumurta, patates kizartmasi, jambon, (sanki global bir lezzetmiscesine!) kruvasan ve jelibonlar vardi. Ozan'in jelibonlari tabiki benim oldu.
Bu da Isvec usulu menu; muslili kuru meyveli yogurtlar, patates salatasi somon fume  ve kruvasan.



Benim vejeteryan menum iclerinde en guzeliydi bence. Patlicanli , kurutulmus domatesli ve semizotlu ekmek. Kasarli patates puresi (bizim kumpirin sade hali), global bir lezzetmiscesine! kruvasan (hic dokunmadim) ve armut tatlisi...

Yagmurlu pazar gununu  noel dekorlu boyle guzel bir  bistroda guzel arkadaslarla gecirmek iyi geldi. Biraz fransizca pratik yaptik. Zeynep'in esi Olivier'in kafasini biraz sisirdik, o ne demek bu nasil boyle diye ... Baktik herkes kalkmis bir biz kalmisiz, kovulmadan hesabi istedik ve tekrar gorusmek uzere ayrildik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder