Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Pazar, Temmuz 29, 2012

Paris plajlari, Hotel de Ville

Sicaklar gec de olsa bastirdi demistim, hizimizi alamadik 22 temmuzda acilan sehrin gobegindeki, Seine kenarindaki plaja gittik piknige.   Her yaz 2 bolgede  kuruluyor. 1.si   Louvre'dan Hotel de Ville'e uzanan  Pompidou yolu boyunca,  digeri ise daha izole; Villette'de 19. bolgede.



Talep yogun, alan dar. Hersey dusunulmus; duslar, cocuklar icin  oyun parklari, sezlonglar, hamaklar, seyyar saticilar, seyyar tuvaletler, icme suyu kaynaklari (gunde 2 saat sureli, kivili, cilekli ve limonlu icecek bedava  dagitiliyor), dondurmacilar...Yok yok.  Patenli polisler devriye geziyor.  17:00-20:00  arasinda ucretsiz  dans kurslari veriliyor. Dans merkezleri tanitim amacli kurulan platformda dans figurleri gosteriyorlar. Farkli dans turleri kalabalik ciftlerce uygulaniyor. Gecen sene Christine'le gittigimiz diger plaj Villette'de dans etmistik Ozanla. Bir ara o plajin gorsellerini de paylasayim. 

Plajlar  19 agustosa kadar acik, ama yine de ben kumlu plaji sevmiyorum, icim disim kum oldu.


Gunduz guneslenenler, aksam piknikciler geliyor plaja. ( gunesin aksam 7 gibi yakiciligini yitirdigini soylemeliyim.)
Calgici gencler

 Maxi hamak sezlong

 Duslar
 



 Krepci

Isten cikip gelen gomlek pantolon kocalar...


4 yorum:

  1. Kumlandik falan ama yine d cok guzeldi.Hayatimiza renk katiyor boyle etkinlikler ... Zeynep

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel yazlik tadinda. Krepciler, muzik, civil civil insanlar...Su nasildi?

    YanıtlaSil
  3. Biz aksamci piknikcilerdik, guneslenenler de dusla serinliyordu. Nehire girilmiyor diye biliyorum.

    YanıtlaSil