Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Perşembe, Ağustos 30, 2012

Dogumgunum

Kucukken dogum gunlerim yaz tatiline denk geldigi icin cok uzulurdum. Okul doneminde dogmus olmayi cok isterdim. Agustosta kutlama yapacak kimseyi bulamaz, nerede kim denk gelirse  onunla kutlardim. Cogu zaman da arada kaynardi.


Bu sene arkadaslarimin pek cogunu burada yakaladim.  Bizim balkonda kutlama yaptik. Zeyneple mezeler yapip  masaya dizdik. Ozan kanepe ve mojitolariyla destek verdi. Balkona dizustu bilgisayari ve hoparlorleri tasidik. Apartmanin girisine de 'Bu aksam arkadaslarimizla bir kutlama yapacagiz olusabilecek gurultuden dolayi hepinizden simdiden ozur dileriz. Anlayisiniz icin tesekkurler' yazisini yapistirdik. (bunu daha once yapanlar gormustuk) Zaten apartmanin pek cok sakini de  tatilde oldugundan bir sorun yasamadik. Unutamayacagim en guzel kutlamalarimdan biriydi. Gec saatlere kadar eglendik. Gecenin en unutulmaz detayi ise butun misafirleri ugurladiktan sonra kapimizin calinip parti bitti mi? diyen gencti. Bir arkadasimin arkadasiymis:) 'Bitti' dedik . Gitti...






2 yorum:

  1. kaç yaşına bastın, söylemedin ama:))
    yeni yaşın mutluluk ve sağlıkla devam etsin, nice yıllara!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ustunde 29 yazan pastayi paylasip paylasmamakta tereddut etmistim. Desifre ettim yasimi diye uzuluyordum, sevindim simdi anlasilmamasina:)))cok tesekkurler bu guzel dilek icin,:)

      Sil